Jag ringde till min värdfamilj imorses!

Gick upp tidigt (pga tidsskillnaderna), tog mod åt mig och ringde för att tacka för att de alltid är så snälla och välkomnande emot mig. Desvärre så var det ingen som svarade men jag talade in på deras voicemail. Jag var supernervös och jättestrött och minns inte ens vad jag sa och jag är säker på att mitt medelande lät rätt roligt och innehöll en massa fel men det är ju tanken som räknas.

Nu ska jag räkna matte och jag tänker att man kan göra vad man kan av situationen. Så jag har spritt ut en filt mitt i trädgården så jag sitter här med alla fina blommor och ett stort glas saft och härliga sommarlåtar, min katt ligger här brevid mig också och spinner i solen :)

Jag vet inte om man ser så tydligt men det är en liten annanas jag har i örat, en vattenmelon i andra. Fick en pack med massa söta frukt och bärs örhängen av mamma igår, bla en jordgubb, ett körbär, en banan och ett äpple från accessorize.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0