Fråga: tjäna ihop pengar

Anonym om Lower East Side:
hej underbara eira! 
jag undrar hur mycket fickpengar du ska ha med dig? har du sparat ihop dom själv? eller hur har du gjort? kan du inte förklara lite? jag ska åka nästa år (till usa) och har just nu 6000, (om du har sparat ihop dom, hur länge har du sparat? och hur har du gjort?) 
okej jag hoppas du förstår min fråga, jag är inte den bästa på att formulera mig haha :) 
kram! hoppas du får en bra dag! :)
Vet du vad? Jag är så lyckligt lottad så att mina föräldrar står för kostnaden. Jag ska sommarjobba nu i sommar på ett ålderdomshem och sparar lite av mitt studiebidrag men inte mycket bidrar jag och det känns ju egentligen inte så bra i magen att de ska sponsra mig med så mycket pengar. Jag vill skicka dig vidare till Victoria. Hon är en helt underbar och fantastiskt målmedveten tjej som sparar ihop halva kostnaden helt själv! Hon har säkert en massa råd att ge dig. Vill också tipsa om utbytesstudent.se's forum, där vet jag att det finns trådar som tar upp just detta. Kul att du frågar och riktigt stort lycka till på dit utbytesår och sparandet! Kramar :)

1 kommentarer
Postat av: Victoria

Tack Eira, va fint skrivet! :D

Väldans vad många som kikat in på min blogg de senaste dagarna efter din länkning ;)

Tackar!

Kramar på dig

2011-05-08 @ 19:47:41
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0