17 Maj

Åh herre, tiden springer ifrån mig, är det den 17 redan. Fattar ingenting.
Vad som står på kartan idag är orientering med skolan, det ska bli så kul - framförallt eftersom att jag är så duktig på det ;) I min förra skola var det några som kom vilse och fick hämtas med hellikopter, tyckte det var lite kul. Jag har bara packat med mig en rabarb (en ra barb, flera rabarber) och en liten påse med socker - så himla gott.
Haffa en upplaga av Metro idag för Lady Gaga tar över tidningen- ska bli kul att se vad hon har att skriva.
Hoppas ni har en jättefin dag kramar :)

Today I'm going orienteering with my school, something I am not too excited about especially since it's going to be raining. I'll bring some rhubarbs with me together with sugar. I'm unsure if you have rhubarbs in USA maybe they are very Swedish. I have lots of them in my yard anyway and the taste remind me of childhood memories and summer. I can't believe it's May 17th already - there is not too long until I meet you!!

Have a wonderful day :)

1 kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, I had rhubard growing up in in North Dakota. I love rhubarb & strrawberry pie. ;-)

2011-05-17 @ 15:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0