Tickets to freedom


Kommer resa från göteborg till stockholm och sen enda vägen till the big apple. Jag fattade ingenting först, 2 och en halv timme tar det väl ändå inte till NY men det är ju 12.55 us time höhöh, så 8 timmar typ :) Jag undrar vad jag kommer känna när jag sätter mig på flyget, säkert en 100 saker samtidigt.

Och sen efter massa shopping så åker jag hem kan man väl säga, till Arizona. Och jag träffar min värd familj för första gången den 1 augusti. Jag kan verkligen inte vänta! Vad som känns så otroligt bra är att jag känner mig så trygg med min värd familj. Jag vet att jag kommer till väldigt fina människor. Herregud, kan ni tänka er hur det blir att träffa människorna man kommer spendera det kommande året med? Och se staden man ska bo i. Caaaan't waiiiiitttt
3 kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om din värdfamilj? :D

2011-06-29 @ 19:02:22
Postat av: Fanny

Du kanske har skrivit det men jag är väldigt nyfiken på hur mycket det kostar för dig att åka till USA? jag själv funderar på att åka (jag SKA åka så fort mina föräldrar säger ja)

2011-06-29 @ 22:18:50
Postat av: Daisy

Jag är så otroligt nyfiken på dina tankar och känslor när du väl sitter där på flyget och ja även i terminalen före flyget och de första som rör sig i huvudet när du kommit fram och när du första gången får träffa din "lånefamilj". Hur det känns första kvällen och efter första natten osv så berätta mycket i bloggen. =)



jag reser med dig fast i tankarna. =)

2011-06-30 @ 10:42:38
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0