Dan före dopparedan

Jag och mamma har stressat som tusan idag. Det har varit så himla mycket förbredelser för detta år, det ärverkligen galet. USA är verkligen krävande. Vi skulle till skattemyndigheterna och fixa personbevis, ta kort hos fotograf, fixa rekomenderat kuvert, köpa mat som jag skulle ha på tåget, flytta en cykel. Jag stressade så jag hade ont i magen för 15 gick till stockholm och att komma till amerikanska ambasaden utan allt man behöver hade inte vara acceptable. Vi lyckades precis fixa ihop allt i alla fall men jag tipsar andra att inte ta saker i sista minut. Nu ska jag upp om 9 timmar. Om 10 är det dags för intervju på Us embassy. Wish me good luck!

Så att åka tåg i 3 timmar efter all stress var bara skönt. Det regna på vägen och jag smaska på mini orios och var rätt nöjd.

Och så träffade jag Maria på stationen i sthlm. Vi har aldrig kännt varandra innan men det märks inte. Underbart att vi utbytesstudenter har så bra kontakt att man till och med kan sova hos varandra. Och så snällt att hon låter mig göra det trots att vi knappt känner varandra.

Swedish fish, trodde bara detta fanns i USA men obviously not :)

Cutie!

Sevis fee check. Kvitto från bank check. Ds-2019 check. Ds-160 confirmation check. Pass check. Personbevis check. Foto check. US embassy, bring it on!

1 kommentarer
Postat av: Bea

Heej gumman, hoppas allt går bra på ambassaden imorgon/. Det gör det säkert! I'll think of you. <3

2011-06-21 @ 00:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0