“I laugh a lot lately. People expect me to cry, but I always laugh when things go wrong.”

Idag har jag varit med Emmy mest hela dagen. Vi har snackat i min trädgård och ätit rabarber. Tog en sväng till affären och köpe bröd och naturgodis. Älskar att allt är så lätt på sommaren. Älskar också att lilla Alingsås blir så levande. På vintern är verkligen Sverige dött. Men på sommaren så är alla ute och man hinner knappt gå några meter innan man träffar ett nytt ansikte man känner igen. Nu ska jag äta vegitarisk lasagne och sen ska jag på potatisfestivalen, ett årligt tivoli med marknader och karuseller som är här i min stad. Puss och kram och massa kärlek till er alla, fina människor.

Work it gurl!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0