How I roll

Idag har jag jobbat. Luncat på thaimat med Adam som var utbytesstudent i Indiana. Han ville så gärna tillbaka och kallade numera Indiana för sitt hem och så att utbytesåret var det bästa han gjort i hela sitt liv. Efter jobbet kom Paula hit och ja vi prata lite och mös till O.C. Jag vinkade just av henne vid tåget med bara fötter och paraply, det är sommar. Jag är så upptagen nu mina sista 20-something dagar så jag känner att min blogg är väldigt tråkig och okreativ men vad tusan, jag kommer ha massa roliga uppdateringar sen.

Jag och Maria, my co-worker. Jag är avundsjuk på henne för hon behöver inte springa runt och se ut som någon från Grey's Anatomy. PUSS
1 kommentarer
Postat av: Daisy

Ånävars, så tråkig tycker jag då inte att den blivit ännu. :) Men jag ser fram emot resan och om du hinner kan du väll visa packningen när den e klar. =)

2011-07-06 @ 00:17:54
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0