WELCOME TO THE BRIGHT LIFE

Fy tusan vad jag mår bra! Jag känner att jag kommit hem. När denna långa, långa dag är över tror jag att jag kommer ha träningsvärk efter att ha lett så mycket. Åh. Jag har det underbart bra här, no hard feeling at all. Nu är klockan nästan midnatt i Sverige men jag kom precis upp från hotellets pool (det är supervarmt här), lyssnar nu på Empire state of mind med mina roomates och vi ska snart iväg för att äta. Idag chill på hotellet som gäller, vilket är rätt bra för ja som sagt, klockan är ju 12 i natten för oss men lite innan 6 här så alla ser lite härligt trötta ut. Imorgon ska vi till, hmm, ja manhattan, central park och lite sånt tror jag. Bloggar inte mycket när jag är här för jag vill leva livet, inte genom min dator men vi hörs snart igen.
PUSS OCH KRAM, hoppas ni har det lika dint i Sverige. Ut och lev livet med er!


3 kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får ett underbart år! Det ska bli kul att följa din blogg under året, hoppas du får några riktigt fina dagar i New York också :)

2011-07-30 @ 10:48:32
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hoppas du får ett underbart år! Det ska bli kul att följa din blogg under året, hoppas du får några riktigt fina dagar i New York också :)

2011-07-30 @ 10:48:48
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Daisy

Spännande! Klart du skall leva livet och ta vara på äventyret. Men jag ser fram emot varenda blogginlägg. =) Har du mobilt nät med dig eller hur kopplar du upp?

2011-07-30 @ 23:14:59
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0