Soldag

Jag tänkte börja skriva att idag var en sån där dag jag kommer komma ihåg och tänka på när allt blir kallt och mörkt sen in mot hösten men justja.. inte i år ja. Skönt! Om man mår så bra av solljus så förstår jag inte varför man låter sig själv bo på ett ställe där det är mörkt större delen av året. Det är taskigt mot sig själv. Man ska alltid sträva efter det bästa man kan få och efter vad som gör en gla.d

Jag träffade min barndomsvän Emmy och vi hade en fin dag i solen. På sommaren krävs så lite för att man ska ha en underbar dag, jag älskar det! Vi gick ner mot löverkulle för att sitta lite vid vattnet, picknikade på glass. Vi pratade om sånt man bara kan prata om med någon man verkligen lita på och det kan man med vänner man känt i 15 år. Emmy var så fin och hade köpt present till mig. Efter tog vi Emmys cykel men tog hallonpauser lite då och då. Vi hamnade i Nolhaga llen och där prata vi ännu mer. Strosa omkring lite på stan och så kom jag på att jag jobbar imorgon.

A friend is someone who let you have total freedom to be yourself

1 kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Shit, kan inte fatta att du åker så snart!! Själv åker jag iväg den 19 augusti, och jag menar, det känns ju nära för mig...

Hursomhelst, de jag tänkte komma till, har du lust att länka?;)

2011-07-14 @ 11:09:11
URL: http://toveastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0