Boy don't even try to touch this.

Good morning sunshines! Solen sipprar in genom fönstret, står och jobbar för en pankaksfrukost och har bestämt mig för att detta ska bli en underbar dag. 19 dagar kvar, ETTA nia. Det känns i hela kroppen, speciellt i magen och jag tror att jag ska explodera. Är så himla nära min dröm nu. Så nära att jag igår grät för första gången när jag kom på hur mycket jag kommer sakna mina bästa här hemma. Det var första gången av väldigt många gånger antar jag, but it's all part of the liberty walk.
Jag vill också säga tusen tack för att ni är så snälla, fina läsare, ni förgyller. En stor kram till er alla.


POWAH. Beyonce for president.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0