Don't you ever for a second think you're replaceable

Här är några bilder från kameran de senaste dagarna.

Jag Annika och Yamila spenderade en kväll på ett berg i Backa. Vi åt choklad, drack saft och hade tjejsnack.

Träffade Pao och Sandra en kväll och vi fikade i Vasa

Jag och mamma satte oss under ett stort parasoll och luncha en dag

Annika Sandra och Paulina. Vi satt och dingla med benen till götakanal.

Träffade lite fler människor senare och vi drack cider och åt nötter på uteservering

Vi åkte hem till Sandra och såg Sex and the city, jag somnade hos Annika och sen blev det helg och kameran glömdes hemma

1 kommentarer
Postat av: paaaauii

ååh härliga bilder från många trevliga dagar! ;) blir så jävla' gla' när jag ser dem !! love to you !

2011-07-10 @ 01:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0