Let your colors burst

Jag är så himla konstigt men ibland får jag en känsla av att jag bara vill krama varenda en av er som läser detta just nu. Hoppas allt är bra med dig och att du har det fint, fina vänner och ett bra liv. Du är vacker som du är, med alla brister och imperfections. Förstärk det som gör dig unik för utan dem kan du inte vara extraordinary. If someone can't accept your shine, tell them to put on some shades! Sluta aldrig tro på dig själv och dina drömmar, Laugh as much as you breathe. Don't sort-of-maybe live your life, go all out. I love you, good night :))

2 kommentarer
Postat av: Jojo

Åh, nu åker du snart snart snart!! Vill bara önska dig all lycka, inte för att du behöver det men ändå. Jag vet hur mycket det suger att säga hejdå, men så fort du går genom den där säkerhetskontrollen på flygplatsen kommer du knappt komma ihåg det. Det är ju faktiskt inte hejdå vi säger, utan ses snart. Njut av varje sekund nu och ha det bäst!

2011-07-27 @ 05:36:34
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: rebecca h

Du är så himla go! Hoppas att vi kan hålla kontakten när vi är där borta och att du får ett hel grymt år :D Hoppas att vi ses snart, puss och kram!!

2011-07-27 @ 09:30:15
URL: http://oneyearinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0