Before the doors close, and it comes to an end, with you by my side I will fight and defend

Vi har varit igenom allt tillsammans. Vi klarar detta också. Min vackra, kloka, starka, äkta, fantastiska, modiga vän, du är allt man kan be om hos en vän. Tack för allt du är, du är en av de allra bästa. Ett år är ingenting mot vår vänskap, vi har redan vunnit så många gånger. It's not the miles that matters, it's the I love you's. And I love you more than any distance in the world. I will still be with you.

Keep holding on.

4 kommentarer
Postat av: Helena

Fina Lina, tror det finns en anledning till varför de orden rimmar. Klart ni klarar detta. Tvekar inte en sekund!

2011-07-17 @ 15:42:30
Postat av: Anonym

Minns när ni två msn-mobbade mig..

Antar man kan säga att ni vann :S

2011-07-17 @ 21:07:45
Postat av: Resa till USA

Ja det är varmt som sjutton i Arizona och torrt! Amerikanska killarna är galna, man blir raggad på som jag vet inte vad. Man blir nästan kaxig!

2011-07-18 @ 00:34:45
URL: http://resa-till-usa.com
Postat av: Eira

Jag blev så chockad när jag såg din kommentar och det är jag fortfarande. Varken jag eller Lina har något minne av att vi någonsin har "mobbat" någon. Vad som än sas så sa det mer om mig än vad det gjorde om dig. Jag ber verkligen om ursäkt om jag fått dig att känna dig oduglig. För jag vet hur det känns och det gör mig verkligen ledsen om jag någonsin fått någon att känna så. Jag hoppas du var stark nog för att veta att vi hade fel.

2011-07-18 @ 09:30:59
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0