"You are the most beautiful man I have ever met"

Jag läste just färdigt "Beastly" en jätte vacker bok skriven av Alex Flinn. Den handlar om en Alex,  en populär, rik och snygg kille. Han tror han har allt men vet egentligen ingenting om det som är viktigt. När han förargar en häxa sätter hon en förbannelse på honom. Hon ger honom ett utseende som speglar hans indre och två år att hitta en tjej som kan bortse från hans monsteraktiga yttre och älska honom för den han är på insidan. Alex är från början fåfäng, ful och elak men går igenom en utväckling och blir den mest kärleksfulla och vackra människa man kan tänka sig.  En jätte fin bok om äkta skönhet, rekomenderar den verkligen :) I alla fall så kommer den på bio 1 April. Can't wait to see the outcome!
Här är trailern
2 kommentarer
Postat av: Victoria

Åå, den verkar ju super bra! :) tänkte bara säga att jag tror jag såg dig i stan igår om du var på H&M i nordstan vid 17.50 :p. Måste säga att (om det nu var du) så var du väldigt mycket längre än vad jag tänkt mig :d hehe Ursäkta för min konstiga kommentar :p Hoppas du får en fin dag!

2011-01-30 @ 10:00:04
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja utsikten från skolan är verkligen helt fantastisk! Lycka till med ditt utbytesår och om du har några frågor är det bara att komma med dem ;)

2011-01-30 @ 11:26:29
URL: http://carolineikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0