When the moon hits you eye like a big pizza pie and when the world seems to shine like you've had too much wine, that's amore

Såhär i vintermörkret är det svårt att inte längta sig bort till sol och ett fjärran land. Hur skönt hade det inte varit att sitta på en liten strandbar med en kall isvatten och kolla ut över ett turkost vatten nu? Blir lite galen av tanken. Mamma lockade mig och pratade om att åka till San Diego över sportlovet men det blir inte så. Kan inte klaga, om bara några månader sätter jag foten på ett plan som leder mig till ett år av resa och äventyr.

Medans solen kommer fram kan man shoppa färgglada sommar kläder, det gjorde jag idag och det kändes hur skönt som hellst även om jag vet att det dröjer tills jag får sätta på mig de nya shortsen. Vad jag mer gör är att lyssna på en massa utländska låtar, får sån underbar känsla när jag lyssnar på alla dessa. Här har ni något att drömma er bort med On an evning in Roma
1 kommentarer
Postat av: Lavranstilda

Keep up the good work.

2011-06-15 @ 10:53:04
URL: http://lavranstilda.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0