Love love love, I want you love

Hej. Hoppas er dag har varit bra!
Hade inställd engelska idag första timman så fick ligga kvar lite längre i sängen. Sken upp som solen sedan när jag fick reda på att jag för första gången fått VG på ett matteprov. Matte har aldrig funkat för mig och har verkligen behövt kämpa för att inte få IG. Blev stolt som tuppen idag då jag fick tillbaka mina provresultat. Det är så härlig känsla när man motbevisar sig själv.
Jag blev förresten kusin till en liten kille igår kväll. Så himla glad för min morbror och hans tjej, önskar den lilla familjen all lycka. Får nog snart åka till Danmark snart för att hälsa på lilla vanten.
Nu ska jag iväg och träna zumba. Kram :)
2 kommentarer
Postat av: Miranda

sv: tack :D

2011-01-27 @ 20:50:11
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Har samma problem med matte. Pluggar som en galning för att inte få ig ;) Har ingen motivation alls till det.

2011-01-27 @ 21:50:43
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0