Det är bara prylar

Om det är något ni ska veta om mig så är det att jag är otroligt klantig. Jag tappar saker, lägger fällben på mig själv, skickar fel sms, spiller, glömmer och idag har jag tappat bort mobil och nycklar. De är spårlöst försvunna och jag har inget minne av när jag använde dem sist. Typiskt mig. En gång glömde jag min plånbok på ett tågsäte och kom på att den låg där precis när dörrarna slogs igen..
Jag hade kunnat gå in till Telenor och bett om en ny mobil för jag har haft min i 1,5 år. Men eftersom att jag åker till USA snart så vill jag inte förlänga mitt abodemang med två år, känns ju inte så smart. Ett nytt sim-kort är på väg och jag får ha mammas gammla mobil en period. Tills att sim-kortet kommit, kära vänner, så får vi höras på facebook eller om ni vill förväntar ett svar ifrån mig.
Läste att Blondinbella nu sitter på ett plan mot San Diego men ofta man vill dit liksom
4 kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

ååh, haha så sjukt irriterande när man tappar bort saker! min telefon tappade skärmen (på tal om nåt annat), så jag tog en annan äldre mobil, som inte ville ge mig nån nätåtkomst, så nu har jag också mammas gamla! känns dumt att köpa ny..

sv: ja men precis.. tråkigt att de måste ha mean girls i namnet tycker jag! :(

2011-01-19 @ 21:18:50
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: ewelina

ja me ellerhur, det är ju evigheter kvar till maj!

jag vill åka nunununuu :D

2011-01-19 @ 23:58:48
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: ewelina

elller hur! jag vill åka NUNUNUUNU :D



WOWOW. håller du på med cheerleading?! HUR KUL!?!

det vill jag också göra, men ngt sånt finns det inte här i norrkköping -.-

har du hållt på länge? :D

2011-01-20 @ 00:02:14
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är ett engelskatest som man måste göra innan man åker. Vet inte riktigt varför, man kommer ju ändå lära sig engelska när man är där. ;D

2011-01-20 @ 13:06:13
URL: http://usafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0