Wimps lift weights, cheerleaders lift people.

2 kommentarer
Postat av: Victoria

Jag känner exakt samma sak!! Det är verkligen inget man är van vid, men det blir nog no problems! :) Det blir bara häftigt tror jag, och samtidigt coolt att man säkert kommer in i språket väldigt fort :)!

2011-01-19 @ 19:17:22
URL: http://victoriasusa.blogg.se/
Postat av: usa 12/13

hej eira!

tack för en grym blogg!!

jag undrar lite om cheerleading.. jag skulle jättegärna testa det när jag ska till usa (2012) och har hållt på med stretching ett tag nu.. jag kan snart gå ner i spagat och är nog ganska vig av mig..

Min fråga är, hur ska man lära sig göra volter? måste man kunna det?? I min lilla stad kan man inte heller gå på cheerleading och jag vet ingen gymnastik där man kan öva upp det, därför kör jag hemma själv(vilket funkat hittils) men har du några tips hur jag kan utveckla mig ännu mera?? och tror du man bör gå till någon och lära sig gymnastik eller kan man lära sig själv(vilket jag tror jag skulle kunna göra, iaf någorlunda.. om jag bara visste hur)

ha det bra, kram! :)

2011-02-12 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0