Girls can wear jeans and cut their hair short, wear shirts and boots 'cause it's okay to be a boy. But for a boy to look like a girl is degrading 'cause you think that being a girl is degrading

God morgon på. Idag har jag min första lektion kl 08.00 och sedan har jag tre timmars hmma att se fram emot, I'm lovin' it! Får se vad jag hittar på under väntan, ska nog umgås lite med Alex. Idag känner jag mig manlig, hängslen, skjorta, svarta byxor och allt. Inte så vanligt att se killar vandra omkring med rött läppstift på läpparna dock.

But secretly you'd love to know what it's like wouldn't you?
What it feels like for a girl
1 kommentarer
Postat av: ewelina

SNYGGING :D

2011-01-18 @ 18:42:58
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0