Till the roof comes off, till the lights go out, till my legs give out, can't shut my mouth. I'ma rip these shit till my bones collapse.

Har precis kommit hem från gymmet. Haha har inte riktigt vant mig vid att jag gymmar än, det låter så tungt. Försöker att träna upp vighet, styrka och kondition nu inför cheerleading som jag förhoppningsvis kan börja med igen i USA.Träffade Emil i alla fall, veteranden, och han visade mig en massa bra övningar. Han vann över mig stort i tyngder, jag vann över honom stort på flexibilitetsmaskinerna så jag antar att vi är fair.

Jag sprang också. Springning är verkligen bittersweet, skit jobbigt men så skönt sammtidigt. Blir så otroligt taggad när jag har Till I Collapse i öronen, då springer jag lite extra snabbt och lite extra långt.

Nu ska jag tvätta. See you :)

Tycker förresten vigismaskinen sög, den tog inte. Fick strecha själv.

Emil höll inte med

1 kommentarer
Postat av: Isaa

Men hjälp vad du är vig :o :D

2011-01-18 @ 20:59:57
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0