I'd risk the fall just to know what it feels to fly

"Men tänk om du kommer till världens hemskaste världfamilj"
Ja, tänk om. Men varför ska man gå runt och grubbla över alla 'men'? Jag kan ju lika gärna komma till världens härligaste familj eller hur? Det finns alltid båda sidor och det är upp till en själv vilken sida man vill se.
Jag är inte rädd för allt som kan gå fel, får bara ta det som det kommer. Det är dags att ta en risk nu för jag är trött på att leva ett sånt säkert och förutsägbart liv. Det blir ett äventyr och jag har aldrig påstått att allt kommer att bli perfekt och har heller aldrig sökt efter det. En människa som isolerar sig själv stöter såklart aldrig på några problem och har samtidigt inget att ta med sig till graven, gott eller ont.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0