And I'm up in the air, oh honey I can see your house from here

När folk är falska och det känns som om det aldrig kommer sluta snöa, då vill jag bara snabbspola fram till dagen jag börjar på något helt nytt. Sammtidigt vill jag bara hoppa upp i famnen på dem jag älskar och stanna där föralltid. Ibland är jag rädd för vad jag kommer känna när jag släpper taget om allt som finns här, ibland kan jag inte ens vänta. Jag är rädd för att jag kommer sakna den trygga famnen alldeles för mycket, nästa stund vill jag inget annat än att klara mig utan den.

2 kommentarer
Postat av: Emma

Hej jag åker också till usa iår:) länka? :)

2011-01-21 @ 15:53:11
URL: http://emmaniiilsson.devote.se
Postat av: Anna

TACK så mycket för dina fina ord. Det värmer som bara den och du ska veta att du inspirerar mig på många sätt och vis. Däribland när det kommer till dina texter, jag förstår precis vad du menar i ovan, det är träffande. Take care

2011-01-22 @ 16:53:05
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0