I have tried to express the terrible passions of humanity by means of red and green.

Är helt slut just nu. Slutade tidigt men har ränt runt på stan, packat, släpat omkring med tunga väskor, sprungit fram och tillbaka i regnet, det sista jag känner för just nu är Geografi men vet att jag behöver ta tag i det annars blir det bara jobbigt sen. Köpte B&J cookie dough och godis till min kompis förut, hon hade haft en jobbig dag så jag mötte upp henne vid bussen med en kram med hopp om att hon kanske får en njutbar kväll i alla fall. Önska att jag köpte lite till mig själv också men tror visst det ligger lite gammal choklad i skafferiet. När man ska plugga har man all rätt i världen att äta precis vad man vill.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0