If you call me I won't be home I'm hiding from the kingdom come

Jag och mamma har precis varit och handlat, jag står i hallen med en ICA påse i båda händer och mamma ropar "Brev från Explorius!" jag ojar till, kastar påsarna i marken, äggen går sönder men så hade mamma läst fel och det var bara från pensions myndightererna... bummer. Typiskt min vardag just nu. Det är lite som om jag redan flytat iväg, mina tankar har det i alla fall för de bor inte i Sverige längre.
Anyway så fick jag mail igår om möte med Explorius den 7 maj. Super kul och jag längtar redan!
2 kommentarer
Postat av: Katt

Haha ååh nää du lurade ju mig också nu, haha!

sv. Jaaa, vi gillar inte Rotary, ska ta ett extra snack med syven imorgon om hon har tid!

Postat av: Alexandra

åh då ses vi där då :D ska nämligen också på mötet i göteborg den 7 maj! :D

2011-02-25 @ 21:50:11
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0