Ain't nobody that can sing like me

Bea om Life is what happens when you dream outside your dream:
saknar dig redan :( 
kan du inte börja blogga snaaaart elleeeeer? :D

Nu är jag tillbaka! Till bloggen och till skolan. Har redan börjat längta till påsklovet, ledighet är ju utan tvekan av det bästa som finns! Det finns vissa människor som i slutet av veckan längtar tillbaka till klassen och till bänken, jag har aldrig varit en av de personera. Ändå är jag så eager på att dra iväg på ett High School år. Skolan i USA verkar rätt lätt ändå. Har förstått att det ofta är mycket läxor och grejer men att proven sammtidigt består av quiz med 1 X 2 alternativ. Har förresten gjort en liten sammanställning av mitt utbytesår som ligger uppe i "om mitt utbytesår".

När man inte riktigt är van vid att ha en klocka som ringer 05.55 om morgonen så är man rätt trött. Däckade på soffan förut och sov två timmar så nu måste jag snabba på med lite läxor. Kramar

3 kommentarer
Postat av: Bea

HAPPYFACE PÅ ATT DU ÄR TILLBAKA !!!! :D

Själv får jag dock inte sommarlov innan nästa vecka haha... ughr, och vi har typ 3 test denna vecka, vackert! Längtar till lovet! :D

2011-02-21 @ 21:28:26
Postat av: karin

gillar din blogg jätte mycket! Men det där inlägget finns inte :S såg det på bloglovin men om man tryckte på det så dtog det att det var error och sen finns inte inlägget i den kategorin! :S

2011-02-22 @ 15:09:14
URL: http://lifeofkee.blogg.se/
Postat av: Isa

tummen upp för att du är tillbaka! :D

Jag var helt säker på att jag skulle få placering sist då jag åkte med explorius, typ nångång på sommaren. Men nej, efter 2 veckor hade de redan hittat skola och familj. o.O Betyder ju att vem som helst kan få placering vilken dag som helst :D

2011-02-23 @ 16:34:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0