Sometimes it takes a good fall to know where you really stand.

Jag har glassat omkring i solbrillor för första gången i år. Fikat. Sett en massa fimer. Bla love and other drugs (Jaaaaake Gyllenhaaaaaal) . Fikat lite till. Inte pluggat. Tagit en piknik i solen med älskade och saknade vänner (och nästan fryst ihjäl.) Hittat tillbaka till den Alingsåsaren jag är och hängt lite på donken. Saknat att blogga. Partajat. Sovit. Lagat god mat. Inte haft några lektioner. Fikat igen. Träffat nya människor. Och gamla bekanta. Hittade musik som jag blev kär i. Och kännt mig både hel och halv. Kommit på att jag nog inte alls tycker om mig själv. Skrattat och gråtit och helt plötsligt blivit en jävligt ärlig person.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0