14 Februari

Min alla hjärtans dag har varit jätte mysig. För mig behöver man nödvändigtvis inte fira denna dag med en flick eller pojkvänn. Det finns ju flera typer av kärlek än så. Men till alla som deppat idag, hoppas ni unnat er något riktigt gott idag, det har jag gjort. Jag åt ju som sagt våfflor med mamma, super gott med grädde, bär och sylt. Vi stekte lite pannkakor också så jag har varit rätt mätt hela dagen på det. Jag köpte roser till mamma påvägen till henne och fick av henne en bok, eat pray love. Träffade jag Amanda och vi spänderade några timmar i soffan, snacka, facebookade och kollade på Charlie and the chocolate factory, typiskt oss. 
Jag åkte med pappa till trollhättan och till pappas särbo, snacka ett lite tag i hennes kök och sedan drog vi hem igen. Jag älskar att åka bil föresten och lyssna på hög och bra musik, det är typ det bästa. Jay Smiths Like a prayer konstaterade vi gjorde skitbra som billåt. Nu pratar jag en massa skit så jag ska sluta, läsa min nya bok och sova. Hoppas ni haft en super bra Alla <3s dag och att ni fått många pussar och kramar.


1 kommentarer
Postat av: Maria

Javisst, jag länkar dig nu!

Åker du också med explorius? Roligt!

2011-02-15 @ 07:15:19
URL: http://mawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0