Everything about me seems to have changed. Step by step, I got a brand new walk I even sound sweeter when I talk

God morgon sunshines! Var nästan uppe med tuppen idag, riktigt tidigt. Väckte mamma med en massa glad 60-tals musik men hon ropa till mig "it's a blessing to have you in my house" och gav mig sen en puss på kinden, så jag har en känsla att hon inte har något emot det. Nu ska jag bunka upp med en riktig god frukost till oss båda, mixtra smoothie och fortsätta att lyssna på härlig musik, har bestämt mig för att denna dagen ska bli bra för jag kom på att allt blir vad man gör det till. Where Have All The Flowers Gone
1 kommentarer
Postat av: Alexandra

få fina bilder :)

2011-02-13 @ 06:25:09
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0