I'm sick in the head

Idag under första lektionen kände jag mig riktigt risig. Mamma har legat hemma med influensa i flera dagar och jag blev rädd att den dragit över mig också så jag åkte hem. På vägen somna jag och väl hemma slockna jag igen och sov fem timmar. Jag är inte en person som sover särskilt mycket så när jag är såhär trött är det ett bra täcken på att jag är sjuk. Förutom att sova har jag kollat på film, Bedtime stories som nog är världens mysigaste och så har jag ätit digestivekex med hallonmarelad så trotts att huvudet dunkar är livet inte så illa. Får se hur det blir med skola imogon men ska verkligen försöka sega mig upp för imorgon är det Lina-och-Amanda-onsdag.
Å när jag var på språkresa på Malta åt jag sånna här mest hela tiden, fruitcoctails, med massa goda bär och meloner, kiwi, vindruvor och annanas. Supergott.
1 kommentarer
Postat av: Alexandra

åh vad roligt att du också ska till USA 11/12 med explorius, jag ska med det :) länka? :)

2011-02-08 @ 21:56:34
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0