En flytt innan flytten

Jag och mamma var igår och kollade på en superfin lägenhet. Mammas kollega är det som säljer den så hon ska rekomendera oss till sin mäklare så förmodligen så får vi den, någon gång i April i så fall. Den hade riktigt högt tak, super fina gamla fönster, öppen spis, helt ny renoverad med super fint och fräsht kök samt toalett.
Den enda nackdelen är att den ligger i min lilla stad, här jag alltid bott (nästan i alla fall). Hade så gärna velat flytta in till Göteborg, går ju skola där och det är en liten mer.. hmm vad ska man säga.. lite mer levande stad kanske haha. Om man inte har en H&M där man bor är det rätt illa. Men, lägenheten är jätte fin, vi behöver absolut flytta ifrån vår lilla temporära lägenhet och jag flyttar ändå iväg snart ändå, det hade kännts bra att lämna mamma i en sån fin lägenhet som den så jag hoppas verkligen att vi får den. Ni kan väl hålla en tumme åt mig.
1 kommentarer
Postat av: Madde

Haha, vi har en klädaffär i våran byhåla x)

2011-04-11 @ 20:52:56
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0