&denim

Min söta pappa har åkt bort för att skärmflyga över helgen. Han är så himmla äventyrlig av sig, tar på nya utflyckter hela tiden. Har jag ärvt det av honom? Svar ja. Kanske inte gör lika sportiga grejer men är nog precis lika nyfiken som honom.
I alla fall så när jag kom hem var kylen fylld med en massa gott medans som jag har när han är borta. Jag är ju inga syskon och mina föräldrar är skilda så blir helt ensam hemma och det är rätt skönt ibland. Jag blir alltid så mycket duktigare då; städar, lagar mat, lägger mig i tid och läser en bok för man får en liten såndär vuxen känsla av att bara ta hand om sig själv och inta ha några andra som servar än. Ser fram emot riktigt mycket tills jag flyttar hemifrån och det gör jag ju faktiskt delvis snart. Är jätte glad som haft föräldrar som uppfostrat mig till att bli väldigt självständig, något som nog kommer ifrån min historia också iförsig. Jag hänger sällan ut saker på andra för den enda man verkligen kan lita på är ju sig själv, jag vill ta saker i egna händer och ha kontroll. Tur att jag är sån, annars hade jag nog inte vågat flytta till andra sidan atlanten helt ensam.


Är bild från en massa massa massa år sedan. Jag är inte så lik mig, eller?

3 kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Söt :)

2011-02-03 @ 21:47:23
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Söt :)

2011-02-03 @ 21:48:05
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sööt haha! Man ser faktiskt att det är du! :)

2011-02-05 @ 18:04:16
URL: http://victoriasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0