Your worth is not measured in likes, comments, notes or follower count.

13 kommentarer
Postat av: Isabella

Hej!

Jag tycker det är jättebra att du är stark nog att berätta även det du inte gillar med ditt utbytesår.

Du har alltid så fina och kreativa rubriker till varje inlägg. Jag gillar verkligen den till det här inlägget, för det är så sant! Jag har till och med tagit bort min facebook för att jag känner att det inte är antalet vänner som räknas.

Du verkar som en toppen tjej, hoppas allt löser sig!

Du är jättefin utan smink också.

Kram!

2011-12-18 @ 09:38:01
Postat av: Rebecka

Du är så himla stark, främst genom att berätta detta om det som kan vara svårt med ett utbytesår. Men även genom att klara ett utbytesår överhuvudtaget. Jag har läst din blogg sedan du väntade på att få din värdfamilj och shit vad jag älskar din blogg! Du är så stark, glöm aldrig det. Kan väl säga att "det ordnar sig", men det kanske inte hjälper. Men DU kommer att klara det!

Kram från Sverige!

2011-12-18 @ 10:54:53
URL: http://fotobecka.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej Eira!

Kan säga som alla andra, vilken härlig blogg du har! Har en fråga till dig, du bor ju i Arizona, och jag såg att deras vapenlagar är väldigt slappa. Har du märkt av det på något sätt? Att folk går omkring med vapen, eller någon skottlossning eller något? :-)

och en fråga till, rekomenderar du att åka till Arizona under ett utbytesår?

Kram!

2011-12-18 @ 11:56:45
Postat av: !

hej, som vanligt vill jag igen säga att du har en sjukt bra blogg, och jag följer din blogg varje dag. Medan jag läser din blogg börjar jag bara längta tills två år då jag får fara iväg som utbyteselev :)

Ville bara säga, att jag tycker det är jätte bra att du också skriver om de negativa sidorna det finns med ett utbytes år och inte bara alla de fina och härliga skaerna :)

Ha det bra, och fortsätt med din super bra blogg!!

2011-12-18 @ 16:13:52
Postat av: Aspiga Celine Naminah

Kram! Skönt att se att allt inte är bra även om det såklart känns jobbigt för dig när det inte blir som du vill. KRAM

2011-12-19 @ 08:38:50
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv sen hur det gick att snacka med din värdpappa! :)

2011-12-19 @ 17:20:03
Postat av: Malin

Vad bra att du berättar vad som inte bra också! Det skulle vara jätte snällt om du skulle vilja kolla in min blogg! och om du gör det kommentera gärna <3

2011-12-19 @ 18:16:02
URL: http://kramizz.blogg.se/
Postat av: the star.

Åh, vad bra att du pratar ut, ellerså..

Det gillar jag!

btw. underbar blogg, ÄLSKAR den verkligen.

Ha det bäst, vi hörs

KRAMIS :)

2011-12-20 @ 00:01:53
URL: http://thelifebejb.blogg.se/
Postat av: Carolina Samuelsson

Im here for you girly!

I miss you and Im really slow i know and suck at the calls.. but i i mailed you on facebook about Minnesota, how long will you stay here?

Saknar dig tjejen! Och vill jätte gärna träffas !!



Hör av dig när du kan så ska jag försöka vara nåbar for tha love of gaaaad. Puss <3

2011-12-23 @ 02:24:47
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: J

Otroligt att se att din resa ger dig så mycket, så ung, så mycket livskraft. Så otroligt hänförande. One in a million är så uttjatat, men det är där jag placerar in dig.



Goda saker händer goda människor, så utan tvekan är sebastian en helt extraordinär person, hoppas ni lever drömmarna och inte kompromissar. Lev i stunden så som du så beundransvärt alltid tycks göra. Släpp aldrig på det, för mig har det varit livsavgörande, träffar otroliga människor. När man är ute och reser, möter folk, kulturer. Det impulsiva öppnar nya världar för dig. Typ som att låna en penna på ett tåg.



Trodde detta skulle väga otroligt tungt, vara väldigt hårt, men det känns som en skön början. En ny start, vilket är befriande. veta att du verkligen hittat någon som känns mer rätt och spännande än någon annan.

Fortsätt vara precis den du är, det inspirerar och ger hopp, hopp om att människor faktiskt är obegripligt underbara.

2011-12-29 @ 01:48:56
Postat av: Anonym

2011-12-29 @ 03:47:24
Postat av: Host Sister

Hey don't mean to burst your bubble, but that comment was really creepy. It is obvious that you had a thing for her and you need to just move on.

2011-12-29 @ 03:48:55
Postat av: Host Sister

Just to clarify so that there is no misunderstanding, that was for you "J"

2011-12-29 @ 03:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0