Imperfection is beauty, madness is genius, and it’s better to be absolutely crazy than absolutely boring.

Yesterday I got offered a job in Hollister! Så himla synd att jag bara har studentvisa, om jag skaffar mig ett jobb här blir jag ju utskickad från landet annars hade jag ju verkligen tagit det. Kul att bli erbjuden ett jobb sådär bara! Tänk om det hade varit så lätt alltid. Igår shoppade jag med mina utbytesvänner från Spanien och Belgium och en Amerikan, och en svensk kille, åh det var helt underbart faktiskt att ha en svenne där och kunna prata lite svenska. Svenskan kändes jättekonstig dock, stötte på några svenskar i LA i Oktober och träffade en på en ISE fest för 3 dagar sen men vi pratade inte riktigt svenska ihop. Vi spendera några timmar inne i Chandler Fashion Mall och jag kom hem med julklappar och en mössa till mig själv.
När jag kom hem väntade ett paket från Danmark, från mormor, morfar, min morbror och hans tjej och min mormors bror. Blev så otroligt glad! Är jättesvårt att vänta med att öppna allt på julafton. Men jag tog mig en pepparkaka och det är den första för denna julen, den smakade himelskt!
Åh, min fina vän Victoria som åker på utbytesår nu i höst skrev just att hon fått California garanterad på hennes ansökan! Grattis vackra du, du kommer ha det helt underbart där och jag älskar dig!


2 kommentarer
Postat av: Victoria

Hihi! Tack världens bästa Eira! Älskar dig med, utan dig o Paula skulle ja aldrig klara de ;)

2011-12-21 @ 00:41:32
URL: http://vaiusa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Helt klart egg & Milk! Inte långt kvar nu :D Jag kan ju komma med bilen till Flygplatsen och säga hej! ;D ahha

2011-12-21 @ 10:25:32
URL: http://vaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0