find myself in love racing the earth

Kan inte du berätta mer om dig och Sebastian? Vad är det du tycker om i honom? Kram och tack för en superbra blogg!!
Vad gullig du är, tack :) Tänkte faktiskt skriva ett linlägg om oss, har ju fått ett par frågor och jag antar att det hade varit konstigt för mig att inte skriva eftersom att jag är så ärlig om allt annat här haha.

Jag och Sebastian träffades ju på en utbytesträff i Juni, precis innan vi båda åkte iväg på våra äventyr.  Jag minns att jag viskade lite till Victoria och Paula att det var nånting med Sebastian och jag hade ju verkligen rätt, jag har inte ändrat mig om det alls. Hur som hellst klickade vi väldigt snabbt och har varit nära sen dess. Vi smsade och facebookade efter det och jag minns att han sa till mig att han skulle komma ner till mig i söder efter att han fick sitt körtkort haha men det fanns aldrig tid.

Så kom vi båda till USA och började prata telefon från ofta till varje dag.
Precis som några av er kommentera så har jag ju nämnt honom rätt mycket i bloggen och han har blivit en väldigt stor del av mitt utbytesår även om han inte är här. Det är ju helt oväntat, och jag planerade aldrig på att bli kär såhär i USA men det liksom bara hände. Det är kanske inte bäst timing men det spelar inte riktigt någon roll. Och jag vet att ISE, genom att dra ner vår samtalstid från 1 timma om dagen till 1 timma i veckan försöker att få mig fokusera bara på mitt utbytesår, men det spelar liksom inte heller någon roll, jag tänker på honom hela tiden ändå.

Och gud, det är så himla mycket jag tycker om med honom. Den han är och hur han är mot mig och hur jag inte ens kan jämföra honom någon annan. Älskar att han är full av liv och att han är så fri, ärlig, spontan, öppen och frammåt som person. Att han är sig själv. Och jag älskar hans stora hjärta och sympati för andra. Att han vet hur man har kul, att han alltid väljer att se allting från den ljusa sidan. Älskar de saker han säger till mig, att han alltid är så gullig, att han alltid får mig att skratta och le, smsen jag vaknar upp till varje morgon, att vi kan prata om precis allt, att han inte försöker förändra mig men tycker jag är bra precis som jag är. Att han gör mitt utbytesår bättre än vad det redan är och att han totalt skiner upp min vardag. Och precis allt annat. Han är den mest underbara killen man kan springa in i sådär. Kan inte fatta vilken tur jag har som träffa honom och vilken tur jag har att han valt att stanna.

10 kommentarer
Postat av: Kaisa

Vad tycker din familj om allt detta med Sebastian? :))

2011-12-13 @ 06:55:33
Postat av: Linnea

Har alltid misstänkt att det var någonting mellan raderna. Jätteroligt att höra ju :)

2011-12-13 @ 07:40:20
Postat av: Alma

Gud vilket gulligt inlägg! Hihi har misstänkt det här länge! ;) Läst båda era bloggar i över ett år och hela tiden tänkt att ni skulle passa ihop hihi! :)

2011-12-13 @ 14:13:35
URL: http://alittlebit.webblogg.se/usa
Postat av: Anonym

Super gullit inlägg, men är ni tillsammans och isåfall bor ni långt ifrån varandra i sverige? Superbra blogg!!

2011-12-13 @ 15:29:49
Postat av: Jess

åhhh jag vill vara lika bra på att skriva som du :)

2011-12-13 @ 18:35:44
Postat av: Jaw

Gosh! That's so cute!! I wish u guys the best! :D

2011-12-13 @ 19:03:59
Postat av: Anna

vadå? är ni tsm?

Vad kul isåfall! :D Tycker du själv att du lägger för "lite" fokus på ditt utbytesår som ISE påstår?

2011-12-13 @ 19:48:43
URL: http://enligtmyself.blogg.se/
Postat av: Carro

Naaaaaaaaaw :')

2011-12-13 @ 23:50:54
URL: http://sts.se/lifeon
Postat av: Julia

Åh eira! är glad för din skull och jag hoppas att du har det super bra där borta! :D

2011-12-14 @ 17:18:34
URL: http://lillafinajulia.devote.se
Postat av: -

omg lipar här borta! fuck va gölligt

2011-12-14 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0