How long will I be waiting to be with you again. Gonna tell you I love you the best way I can.

Åh jag tycker att det börjar kännas att man varit iväg ett tag från alla nu. Hade verkligen inte varit fel med ett kramkalas med alla fina vänner, med mamma och pappa och släkten. Jag känner mig liksom så otroligt långt borta nu. Det är nog för att det var så länge sen som allt var normalt, då man bara tog en fika sådär på en onsdag och kunde träffas precis när man kände för det och sprang in i varandra på stan. Det är nog för att ni går runt med stora dunjackor där borta nu och jag fortfarande trallar omkring i Tshirt, och för att ni går upp när jag går och lägger mig som jag känner mig så långt bort. Hur det än är så tänker jag på er varje dag. Och jag saknar att inte ha er här och jag saknar alla kul grejer vi hittar på tillsamans och bara att höra er röst och veta vad som händer i era liv. Och dom där små grejerna som Annikas random skratt och mina och mammas dunder frukostar med tusentals ljus, nybakt bröd, brämhults juice och pannkakor. Det finns så himla mycket jag önska att jag kunde uppleva med er. Älskar er så högt att ni hör.

4 kommentarer
Postat av: Annika

Älskade Eira! Mina random skratt kommer du minsann få uppleva minst tusen gånger till. Bara att det dröjer några månader. Vi är långt bort från varandra, men det förändrar inte våran vänskap. Jag saknar dig, och blev glad över att ha läst detta inlägget. Skolan är sådär, och jag har jättemycket att göra innan jag kan njuta av mitt jullov. Men när vi ses, så kommer jag krama dig omochomochom igen och jag kommer inte vilja släppa dig. Faktiskt. Många pussar, från Göteborg (där det förövrigt är otrolig storm, regn och rusk, så njut av vädret i Arizona!) Älskar dig.

2011-12-10 @ 16:54:58
URL: http://aklvs.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Vilken underbart fin bild!

2011-12-11 @ 10:40:47
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Malin

Fin bild :) när kommer resten av svaren på frågestunden ?

2011-12-11 @ 14:56:34
Postat av: julia

Hej Eira! Jag ska åka till USA nästa höst och jag ska göra det här SLEP testet på torsdag och jag förstår inte riktigt vad det är. Så om du har tid och lust får du gärna berätta om vad det är och hur du gjorde. Jättejätte bra blogg jag läser den nästan varje dag! Hoppas du har det bra!

2011-12-11 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0