Follow your heart and then happiness will follow you.



När man skriver ett inlägg och sen upptäcker att det var på engelska..
Min dag: Blueberry-bagel frukost. Old Navy shopping. Såg letters to Juliet w. Dottie. Spendera några timmar i poolen. Och med Brittany, Michaela och Ryan at Ryan's. Min första shaved ice at Bahama Buck's. Brittany och Tom kollar på Matrix här bredvid mig men jag ska gå och sova. Detta är mitt liv nu. It still feels like a dream! Jag saknar inte Sverige alls. Är så glad här. Min (värd) familj är fantastisk and they make me feel at home. Engelskan flyter på bättre för varje dag. Imorgon ska jag på orintation på mitt High School, the camera is going with me!
Love, hugs and sweet dreams people :) hope you are doing good in Sweden!

1 kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå, vad härligt att du redan är i Usa! Själv sitter man fortfarande här i tråkiga Sverige och väntar på en värdfamilj... :(

Du har en jättebra blogg!

2011-08-06 @ 23:57:23
URL: http://ceciliagoesamerican.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0