T.G.I.F (thank god it's friday)

Bilder från igår
1. Sandstorm
2. Jag och familjen went to the movies och såg The Help. Innan filmen gick vi till Cheescake Factory (Lina, om du ser detta, du bör åka till USA för det stället) där dom hade cheescakes i alla möjliga smaker. Jag fick mig en chocolate ship cookie cheescake och vi sneakade in våra goodies till bion och där grät och skratta vi till den underbara filmen. Vet inte om den visas i Sverige men se den!
4. Och en random bild på mig och Brittany på slumber party förra helgen.

Imorgon ska jag Michelle och Brittany in och shoppa i Chandler Fashion Mall och sen ska jag se min andra film här, One day. (Det kostar bara 50kr att gå på bio här! Två filmer till priset av en. Win) och sen på kvällen ska jag på min första school dance! Have fun y'all. Hugs and kisses and good night (or good day)

2 kommentarer
Postat av: mimmi

åh! är så avis på dig!

2011-08-20 @ 15:23:26
URL: http://tiondeseptember.devote.se
Postat av: en blogg om 5 systrar

Åh härliga bilder!! Du verkar ha hamnat i en sån underbar familj, stad osv..:D Så himla kul!!

2011-08-21 @ 13:19:12
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0