Pause

Jag har bestämmt mig för att ta en veckas break från bloggen. Jag vet, allt startade ju just. Men anledningen är att detta faktiskt är mitt liv nu och jag vill leva det fullt ut med båda mina fötter här och liksom inte ha någonting som håller mig kvar till Sverige. Jag vill känna mig ensam här. Isolerad från allt hemifrån för ett litet tag och bara leva min dröm och glömma allt annat. Besides, detta är tiden då jag ska leva fullt ut, inte sitta framför datorn.
Jag får otroligt många fina kommentarer både här och på facebook och även om jag redan sagt det så vill jag verkligen tacka och säga att de verkligen uppskattas, och att ni påverkar mig mycket. Och jag älskar att uppdatera för er! Men jag måste påminna mig själv om att jag lever för mig själv och ja, det behöver kanske inte vara en öppen bok för alla. Jag har varit överväldigad med känslor det sista och jag vill bara ta in allt och uppleva det lite för mig själv. Och slippa att fånga alla stunder på bild utan se det med mina egna ögon istället.

Så. Vi ses om en vecka vänner! Kommer säkert hända en hel del tills dess. Till höger har jag en bunt med utbytesbloggar av underbara människor, vraka! Ha det otroligt bra! Massa pussar, kramar och kärlek ifrån lilla mig i Arizona

@ Diamonbacks baseball game. When was the last time you did something for the first time? This was mine.

7 kommentarer
Postat av: Mamma

Så himla bra och starkt Eira, verkligen ett bra beslut! Du vet att jag stöttar dig i det! Även jag skall låta dig vara helt i fred ett tag så du verkligen får vara dig själv, utan någon att tänka på eller ta hänsyn till hemma! Du kommer att upptäcka en sån styrka när du nu vänder dig inåt ett tag... och så ser vi ju alla fram emot när du väljer att komma tillbaka! Love you min underbara tjej! Mamma

2011-08-10 @ 09:55:55
Postat av: Anonym

Hej!

Till att börja med kan jag ju säga attdin blogg är grym och du är grym på att skriva!



Jag har lite frågor till dig:



1. För att få gå med i ''the cheer-squad'', måste man ha varit cheerleader innan då, som du har eller kan man vara helt nybörjare på det?



2. Vill du testa på någon mer sport/aktivitet än cheerleading?



3. Jag funderar på att åka, men jag velar hela tiden, är rädd att jag ska sakna allt så mycket så att det blir jobbigt, att jag bara vill hem hela tiden, har du tips/råd ? Hehe! Jag tror att jag skulle klara det faktiskt, men när jag pratar om att jag vill åka med mina föräldrar säger dom bara: njaa, jag vet inte, tycker att du är lite för liten för att åka bort ett helt år från oss! (Jag ska åka efter nian isf).

Och när dom säger det så börjar jag ju vela ännu mer. Vad ska jag göra ? :(



Vill även säga att du verkar vara en sjukt stark tjej! Hoppas verkligen ditt år blir grymt, och att det blir ett av dina bästa! Keep going girl!

2011-08-10 @ 16:19:22
Postat av: Anna

Bra beslut! Kommer fortfarande vara kvar här när du är tillbaka :D

Ha det så härligt!

2011-08-10 @ 16:42:29
Postat av: Alexandra

Smart :P Haha har aldrig tänkt på det att man kan ta en paus , hihi

Kommer säkert jag cokså göra, för att precis som du säger, man vill känna sig ensam. Man vill liksom veta att man gör det här själv och inte med massa hjlp från familjen / vännerna i sverige!

Men ses om en vecka deå :D

2011-08-10 @ 18:35:59
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Jag tycker du gör helt rätt, absolut. Men vist, om jag skall vara självisk så tycker jag ju att det är tråkigt eftersom jag då inte får följa allt. Men men... Den som väntar på något gott... Förr eller senare dyker det nog upp några smulor till oss här hemma.

2011-08-10 @ 19:01:33
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Har föresten bytt namn. Men det ser du ju i min blogg. =)

2011-08-10 @ 19:02:12
Postat av: Karolina - USA 12/13

You go girl! Håller med alla andra. Har verkligen förståelse för att du vill släppa allt med Sverige ett tag och leva det amerikanska livet fullt ut! c: Kom tillbaka när du känner för det liksom. I'll always be waiting c;

2011-08-11 @ 18:32:49
URL: http://everylastminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0