I remember life when apple and blackberry were just fruits

Linn: Åhh, låter helt underbart! Bara en liten fråga; vad för sorts Blackberry har du köpt? :) Tack för en bra blogg!
Svar: Har en Black Berry Curve 8530 :) Tack själv sötis!

Sofia: Om du och din värdsyster är lika gamla, hur kan hon då vara senior och du junior?
Svar: Jag vet, det är konstigt. Men det är tydligen för att skolsystemen är olika, i Sverige går man 13 i skolan och här i USA är det 12. Förstår inte varför det ska betyda någon roll. Men de gjorde ett undantag för mig så i förrgår fick jag ett senior id (coolt va) så nu kan jag lämna campus över lunch, det är bara seniors som får göra det.

2 kommentarer
Postat av: Filippa

OH, älskar din Blackberry! Är det mycket billigare med såna i USA?

2011-08-20 @ 16:01:18
Postat av: Bella

Hey :) Skulle du kunna gilla den här sidan på facebook? http://www.facebook.com/onedirectionmusic Vi svenska fans är med i en tävling att få hit bandet och vi måste få 700 svenska likes innan söndag :) Det skulle vara jätte snällt om du gillade den. Om du inte vill att deras inlägg ska komma upp på din facebbok kan du fixa det på inställningar :) Tack iförväg :) xx

2011-08-26 @ 20:08:18
URL: http://minibella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0