Corona del sol high school

Ska berätta lite om det jag vet om min skola. Den heter Corona del sol high school och har ca 2600 elever. Skolans färger är gul, orange och burnt, skolans maskot är en astek.
Det finns hur många kurser och klubbar som helst! Man kan tex ha dans som ämne, det skulle jag verkligen vilja. Jag vet inte om jag ska joina någon klubb men vill i alla fall försöka att träna cheerleading igen. Det finns en rad olika sporter man kan utöva tex cheerleading, soccer, dykning, simmning, tennis, vollyball, golf, basketball m.m. Något som annars verkar vara väldigt stort på skolan är musik och många spelar i band eller sjunger.
Skolan ligger jätte nära och jag tror det kommer bli så att jag kommer gå till den. Skolan börjar 07.25!! Min värdsyster börjar en timma tidigare, alltså 06.20 eftersom att hon sjunger – helt stört haha. Här börjar jag mellan 8 – 11.30 och har jätte svårt att komma upp. Haha, lycka till till mig känner jag.

Skolan är tydligen väldigt bra i alla fall, en av de bästa skolorna i Arizona.

4 kommentarer
Postat av: Maria

Åh allt verkar så himla braa vännen!! är så glad för din skull .D ! PUSS CUPCAKE

2011-04-12 @ 12:27:26
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: paula

okej, va bra! jaa det låter bra, annars dom som e hemma nu, och en igen lite senare!:) du verkar ha fått en underbar placering förresten!!!!

länka?:)

2011-04-12 @ 13:21:25
URL: http://psintheus.blogg.se/
Postat av: emilia

Jag har varit på brottarmatcher i den där gympasalen, hehe! ;D Och gud vad nära du har till IKEA! :D

2011-04-12 @ 22:54:33
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: haha jaah, hoppas att komma med i detdär enklare laget. Men det är ju klart större chans om jag försöker träna lite här hemma tänkte jag ;D



och din värdsyster verkar ha en massa kul hattar ;o Hon har ju olika på alla bilder :D

2011-04-13 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0