The Ohe family

Min kontaktperson skickade med ett family letter som var skriven från min 17 åriga värdsyster Brittany.

Detta fick jag reda på:

  • Familjen består av mamma, pappa och tre systrar, men bara Brittany bor hemma av syskonen.
  • De har två hundar
  • Den ena systern bor i California med sin man och den andra studerar i Minnesota där pappan också har Norsk släkt
  • Pappan jobbar som Electrical Engineer oc mamman som advokatsassistent
  • Familjen är väldigt aktiva och gillar att gör mycket tillsammans. De sysselsätter sig med sport och gillar att göra saker utomhus. På semestrar gillar de att tex hajka grand Canyon och dyka i Hawaii
  • Det är med i den lutherska kyrkan och gillar att göra volontär arbete (fattade det som om det var med kyrkan de gör detta)
  • Brittany berättade att hon är en spontan tjej som är väldigt intresserad av kulturer i olika länder, hon sjunger i skolans kör och är med i teater klubben. Hennes föräldrar beskriver henne som free spirit och utåtriktad
  • Skolan, Corona del sol high school har 2600 elever
  • Jag fick se bilder på livingroom, diningroom, front yard, kitchen, mitt rum och mitt sovrum och allt ser jätte fint ut
  • De har massa saker det vill visa mig i USA och dela med sig av och ser fram emot att veta mer om Sverige
  • De ser alla framemot att se mig, Brittany skrev att hon ser fram emot att träffa hennes svenska syster :)

3 kommentarer
Postat av: Victoria

Vad kul att få svar av sin värd syster :)

Tack Eira!

2011-04-06 @ 13:29:00
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååh, gud så underbart! Det kommer säkert bli helt fantastiskt! Kan du inte lägga ut lite bilder på huset? eller iallafall rummet, skulle vara super roligt! :D

2011-04-06 @ 20:40:22
Postat av: Anonym

Ville bara tipsa dig om en blogg med en tjej som går i skolan du ska börja i och bor i området! :D http://anastasiausa.blogspot.com/

2011-04-06 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0