My american afternoon

Hade egen lektion idag på idrotten - cheerleading. Det kändes så himla bra att studsa omkring i mina cheershorts igen och göra det jag älskar. Lektionen gick helt okej faktiskt. Jag lärde ut väldigt, väldigt enkel grejer men ändå tog det lång tid innan saker satt. Så om det var svårt på den nivån skulle jag vilja se dem kassta folk i luften och göra volter. Så tråkigt att man ska behöva bevisa att cheerleading är en avancerad sport.

Efter lektionen tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av något gott så jag köpte mig en donut, lite godis och blåbärs mer. Jag bestämde mig för att baka donut en gång men så fick jag reda på att de skulle friteras så det blev aldrig av. Vad mysigt det hade varit med massa nybakta donuts hemma!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0