3 MONTHS, 25 DAYS AND I'M OUTTA HERE!

Jag pratade just med Explorius - organisationen jag åker med - och tjejen jag pratade med sa att jag åker den 29 JULI! HOLY SHIT. Det betyder att jag åker på första avresedatumet! Kunde inte vara gladare för jag vill bara iväg så fort som möjligt. Hon sa att det verkade som om jag hade fått en kanon placering, vet inte om hon även syftar på familjen. Att jag kommit till ett fint område visste jag ju redan! Wiiiiiie, är så otrolig, otroligt glad. Allt hittils känns perfekt! Hög musik och ett stort leende just nu. Ska skicka iväg ett mail till familjen men först tror jag ska iväg och köpa mig en glass!

5 kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag åker också den 29 Juli!! :D

2011-04-04 @ 17:16:42
Postat av: Eira

Är det sant? Gud vad kul!! Då ses vi i New York ju :D

2011-04-04 @ 17:34:53
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Katt

Det är bra Eira, du får vara testpersonen! Hade vart kul att åka tillsammans, men hoppas nog på ett senare avresedatum, har s sjukt mycket jag vill/måste göra i sommar!

Grattis igen, kan tänka mig att du går på små råosa moln denna veckan? :)

kram

Postat av: Isa

Grattis igen! Verkar jätte bra! :D Awesome att du får åka så tidigt iväg! Är ju nästan avundsjuk xD

2011-04-04 @ 21:45:57
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag jobbar lördag och söndag. Skall även rida på lördag. Men på söndag efter kl 12-13 skulle gå superbra :D

Vore jätte kul att träffa dig och andra utbytisar! :)

2011-04-04 @ 22:33:57
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0