The proof, however remote, that — somewhere in the same world where I lived — he did exist.

Äntligen hemma! Har bara åkt fram och tillbaka idag känns det som. Var ledig idag, så jag tog bussen med Amanda och åkte till hennes skola. Ville se vart hon är på dagarna och vilka människor hon vistas med. Det var kul även om jag större delen av tiden bara fick sitta i en soffa och räkna matte haha. Några av lärarna kollade lite konstigt på mig men jag blev inte utkastad i alla fall! Efter lunchen skulle jag egentligen ta en buss och åka in till göteborg och möta Erik men jag missade bussen. Fan på det, fick vänta i en timma och tjugo minuter på nästa! Och det var riktigt kallt ute idag. Det är svårt att tänka att man för ett tag sen sprang omkring i bikini och höll på att svettas ihjäl. När jag satte mig på bussen i alla fall somnade jag direkt men vakande av att det blåste kallt på mitt ben. Jag förstår inte flygplans och bussars AC, de är alltid väldigt kalla! Blev helt klart förkyld. När jag kom fram väntade jag på att Erik skulle svara. Men det gjorde han aldrig. Så jag köpte en till pressent till Ämända och efter det åkte jag hem. Nu ska jag snart prata med mamma på skype annars ska näsan ner i matteboken rästen av kvällen.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0