Bow in the presence of Heroes

Åh jag får jag sån otrolig lust med Cheerleading igen!



Jag tillsamans med mitt lag Heroes efter SM

På mattan på DM

Vi heja på Gothia Basket

Tillsamans med några goingar från laget

Jag ser stuck-up ut på denna, men vig i alla fall
Och jag var som jag var på den tiden, fjortis haha

Cheerleading är inte som det ser ut att vara i filmen. Det krävs mycket träning och styrka. Det är synd att sporten har fått den stämpeln om att man bara står och skriker heja.
Här är en film som visar mest bygg men lite gymnastik och hopp HPU Pacific
Såhär kan ett cheerleading program se ut Top Gun
2 kommentarer
Postat av: Thove

Hej! Ser superkul ut med Cheerleading men jag har ingen ork att börja, hehe. En fråga bara, kunde du utföra en handvolt? :) Tycker det ser så häftigt ut med handvolter och flickisar m.m.

2011-01-11 @ 17:20:25
URL: http://thoves.blogg.se/
Postat av: Thove

Hej! Ser superkul ut med Cheerleading men jag har ingen ork att börja, hehe. En fråga bara, kunde du utföra en handvolt? :) Tycker det ser så häftigt ut med handvolter och flickisar m.m.

2011-01-11 @ 17:20:38
URL: http://thoves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0