Holding back the years

Vaknade nio idag, skulle cykla till tåget kvart över. Jag älskar sånna morgornar när man vaknar och känner att klockan är alldeles för mycket. Kollar på mobilen i skräck och upptäcker att man har rätt. Då är det på med det första bästa, slarvig mascara kletning som man får över hela ögat, borsta tänderna och en tårr får följa med i väskan. Det är ett underbart sätt att starta dagen ;)

Hade en lektion idag så efter det drog jag till stan och kollade kläder. Hängde undan några som jag ville ha, pappa har mina pengar så jag får begära dem av honom och så ska jag hämta upp dem imorgon. Ett par leggins, en tröja och en klänning. Det är så mycket höstfint jag vill ha just nu, ekonomin räcker inte till.

Nu måste jag fortsätta med geografin. Kram

Läs detta förresten. Blev så ledsen av Charles historia. Where is the love?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0