Reblog this if you think you probably learned more from google than you have from school.

Har inte bloggat nått idag men jag har inte haft tid, trotts att jag haft ledigt. Är så dålig i matte, har suttit med det nästan hela dagen för imorgon är det prov. Jag påminner mig själv om att det snart är lov så att jag orkar.

Imorgon ska jag övningsköra för andra gången. Kan visst inte skjuta upp på det mer för varje gång pappa frågar så svarar jag "nej inte idag." Tyckte inte det var så trevligt första gången jag körde, det är tydligen inte en av mina talanger.

Bloggar mer imorgon. Sov gott med er :)

2 kommentarer
Postat av: Agnes

Skjuter upp övningskörningen jag också! Är nog sämst.. började gråta när jag skulle köra på "stor väg". haha :) fina bilder (:

Postat av: Eira

Jag kan inte svara på din blogg :(

Haha ojdå. Nej några tårar har det inte blivit ännu men det är inga leenden heller. Hoppas det blir bättre för dig! :D Tack så mycket men vet inte om jag kan ta äran, de är hämtade från tumblr (:

2010-10-27 @ 23:05:40
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0