Happy Halloween!

Heeeej. Jag måste først berætta. Min mamma har ju bott i Kalifornien några månader och tanken var att hon skulle komma hem 27 November. Men nær jag kom hem till mormor sa hon att hon hade en øverraskning før mig. Jag gick in till køket och dær stod mamma! Jag fick en sån himmla chock och blev helt otroligt glad!  Nu ær hon med mig igen och det kænns så himla hærligt!

Vi har haft de jætte bra hær. Igår var vi i stan, jag, Lina, Amanda, mormor och mamma. Vi shoppa och drog en buffe. Køpte en klænning och spiderman drækt ;) Det ska ni nog få se nær jag kommer hem igen. Vi såg "What happens in Vegas" igår också. På grund av honom var den absolut seværd!

Idag ska jag, Amanda och Lina baka, klæ ut oss och leka barn, gå trick or treat på kvællen haha. Imorgon ska vi shoppa lite mer och se på bio på kvællen. Vi ær hemma på tisdag igen. Då ær jag tillbaka hær också.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0