“You've always seemed more like a dream than reality.”

När jag var i Gran Canaria 2008 så köpte jag med mig Twilight på resan och jag blev helt såld. Min mamma och mormor fick be mig om att slita mig ifrån boken och vara social med de andra. Jag satt bara och läste hela tiden och kunde inte sluta. Nu har jag läst hela serien på både svenska och engelska flera gånger och de är verligen mina favorit böcker. Filmerna har alltid varit en besvikelse. Jag antar att de finns stora förväntningar så de har aldrig levt upp till mina krav. Men jag är super taggad för Breaking Dawn, sista boken som skall bli till två filmer. Första delen håller på att spelas in nu och nu har de första bilderna kommit. Varför jag ser fram emot just denna skall jag nog inte skriva här för att intte avslöja vad som händer för de som inte läst. Men ni som läst boken, ni vet nog vad jag menar. Woo kom på, när jag ser Breaking Dawn är det förmodligen i USA.

Första bilderna från inspelningen

Detta ryktas vara Isle Esme. Jätte likt det jag föreställt mig.
2 kommentarer
Postat av: Anna

Åhh! Är också helt såld på Twilight böckerna!! Ja tänk att man antagligen kommer se Breaking Dawn i USA :D Spännande att du också ska åka, vill du länka bloggarna?

2010-11-09 @ 16:27:14
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: tessan

åh, jag håller med! Jag älskar alla böcker men tycker att filmerna är... dåliga. Fast jag ser dem ändå bara för att xD

2010-11-11 @ 13:07:30
URL: http://thezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0