And I jumped in your arms when I saw you.

Jag är hemma i Sverige igen och jag är hemma till min Ipod. Den har jag saknat otroligt mycket för jag glömmde den bakom soffan innan jag åkte. Grattis till mig som överlevt!  Det var en himmla tur att jag packa med mig så mycket kläder för det behövdes. Blev nästan borta en vecka ju.

Jag är jätte trött nu för jag har rest nästan hela dagen så nu ska jag dra en macka till och sedan ska jag mysa med ett vampire diaries avsnitt under täcket. Och det är vad mina ögon klarar av tror jag.

Sov gott :)

1 kommentarer
Postat av: Matilda

Okej, jag länkar dig också =)

Så är du inte tveksam över att välja? Är du helt säker? För jag är lite 50/50 :S

2010-11-05 @ 11:56:55
URL: http://www.matildus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0